min uppdatering alltså...

Jag vet att jag suger men jag ORKAR verkligen inte
sätta på datorn.. Har suttit vid datorn större delen av
min dag på min prao.

Ska översätta ord och meningar till engelska & sen idag
kopierade & sorterade jag in över 1000 papper i pärmar.

Låter kanske skit tråkigt men jag trivs verkligen efter bara en
dag. Alla var jätte trevliga och jag vart bemött på ett bra sätt!

Jag tycker det är jätte viktigt med första intrycket, som många
andra också gör. Jag dömer folk jätte snabbt  (innan jag ens pratat med dom)
och därför gör det det till en så viktig punkt!

Längtar faktiskt efter att få gå upp tidigt imorgon och åka till
"jobbet" ;) Trodde aldrig jag skulle säga detdär...

Hahaha nej men jag ska försöka bli bättre, LOVAR!
 
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara mysa och slappna av,
sen kryper jag nog ner i sängen direkt efter det,
så jag säger godnatt till er redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0