Nu har du väl endå bitit i det sura äpplet

Nej men kul, jag har varit i skolan som vanligt, gått
och surat för ett resultat på ett prov som iofs var bra
men det är som ett IG för mig. Blä för vissa

Kollade på en film om en muslimsk kvinna som blev
anklagad för att ha varit otrogen när hon egentligen
inte hade det så hon blev stenad. Hennes familj skulle
kasta först och jag tyckte det var så hemskt att
jag knappt kollade under tiden dom kasta. En av dom få
gångerna jag råkade kolla upp fick kvinnan som var nergrävd
till hälften i marken en sten rakt i pannan och så började det
forsa tjockt blod, seriöst såg fan ut som slem för det var så
tjockt och segt.

Det som händer i filmen har dessutom hänt på riktigt och
det gjorde inte situationen bättre för mig, tycker det
var riktigt äckligt.


Gick till Jessica efter skolan och letade efter gym i Södertälje
eller hyffsat nära där det inte är 16 års gräns, det ser rätt kört
ut. Förstår inte varför folk måste ha 16års gräns, typ som
att 15åringar inte vill ha en bra kropp?! Sur blir man iaf..

Eftersom vi inte hittade något gym så la vi oss och glodde tv
vilket vi har gjort hela eftermiddagen förutom när vi åkte till
ICA och handlade, lata? jo lite men det blir så efter en heldag
i skolan. hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0