so far away

Började dagen med att försova mig lite fint sådär, det var iofs bara
några minuter men det räckte för att jag skulle känna mig stressad.
Fick som tur var skjuts av pappa ;) Segade igenom skolan hela dagen,
fick tillbaka gamla prov och sånt, gick väl okej.
Efterskolan gick jag och jessica till ip, mötte Julia och hämta ut våra
pengar från vi hade dömt matcher. Fast Jessica var
bara med som personlig assistent ;)

Åkte in till Södertälje och gjorde iprincip ingenting. Kul? nä..
Vi åt mat iaf, det var kul.
Faatasssss, aa

Nej men sen satte vi oss på en buss och bara åkte för vi frös och behövde
vänta jätte länge på nästa buss till Järna. Sen åkte vi till Östertälje och
därifrån bussen hit.

Jag ska hoppa i badet såfort mamma är klar och fräscha upp mig lite!
Sånt är alltid skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0