Sunday night

Drog ju somsagt till N idag, har bara legat och
softat och kollat på tv typ. Åkte hem runt 5
och fick sitta och vänta på ett försenat tåg
hur länge som hellst, ORKA.
När jag kom hem käkade vi pizza och sen nu
sitter jag här.

Ska dra och köpa choklad & sen lägga mig
och kolla på baksmällan del två. Mysigt!

Skola imorgon och ja, sista veckan innan lovet
så har ju en del saker som ska lämnas in, prov, osv.
Men det löser sig nog!

Har inga nya bilder för jag har ingen kamera,
min mobil är på lagning och har tappat bort laddaren
till vanliga kameran så tyvär blir det bara gamla bilder
ett tag.


Kommentarer
Postat av: ALICE

glöm inte frågestunden vaaaa!

2011-10-23 @ 19:48:06
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0