Trött tjeeej

Otroligt seg dag i skolan, kämpade mig tappert igenom den
fast jag va väldigt nära att somna ett antal gånger :D
Det var fruktansvärt att behöva gå upp imorse också
men men!
Blev klar med min novell i svenskan, hyffsat nöjd men
får väl se vad lärarna tycker. Det var segt som vanligt
men kollade klart den hemska filmen och kollade
på någon annan film, satt rakt upp och sen helt plötsligt
höll jag på att somna hahaha...

Idrott sista timmen och sen traska hem i regnet, fuck life
typ. Vill ha glass också, god jävla glass som jag vill äta
upp helt ensam, undrar om man ska gå och köpa...

Ska också försöka ta mig till IP och hämta upp en telefon
eftersom min ska in på lagning.


charmig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0