-...-

Jag har ju utlovat en sanning för varje person som gillar min status på facebook och
dom sanningarna kommer imorgon! Låter alltså statusen finnas ett dygn innan jag skriver
mina sanningar.

Nu har jag precis kommit hem från Södertälje, kollade på utställningen som min mamma
ställer ut tavlor och minglade lite ;) Träffade även två av mina storebröder och ser ut
som jag ska göra min praktik på Hisstema! hahaha yeah :D
Antingen där eller på konsum, we'll see ;)

Köpte godis också och om en stund ska jag bege mig tillbaka till Södertälje och möta upp
Moa Andersson för att sen sova hos henne! skitmysigt och det behövs veeeerkligen, saknad tjej
dedär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0