ååh

HATAR att vara sjuk, och gissa vem som är sjuk?!?! fan vad mysigt liksom...
Eller sjuk och sjuk, jag är bara väldigt snorig och det suger. FACK LAJF

Sitter i morgonrocken på bollen & ska typ snart börja fixa mig
(vilket i detta fall betyder - klä på mig & sätta upp håret) ..
Ska in till Södertälje när pappa & Alva kommit hem och besöka
mammas utställning på galleri Zebra!

Ikväll kanske jag sover hos Moa, beroende på vad mina KÄÄÄÄRAAAA föräldrar
tycker om det *blink* har inte träffat henne på länge så blir skitbra!
imorgon ska jag dock va på IP halv 12 och döma fotbollsmatcher fram tills halv 3..
3 timmar men äsch! jag är tapper! ;)

Ska snora vidare och städa lite i mitt rum.. Funderar på att göra om här inne igen, fast
jag nyss gjorde det :o hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0