and the people who make us apologize is the same who make people starve tonight

Är riktigt kissnödig för stunden, intresseklubben antecknar typ.

Nej men jag vet att jag inte uppdaterar er med speciellt intressanta saker
men vet inte vad jag ska skriva om. Har inte gjort något speciellt idag, eller jag
va på Öknaskolan och checkade in det. Sen när jag kom hem slocknade jag direkt i
kanske 2 och en halv timme. Hur trött som hellst...

Hjälpte till med maten lite trotts min fula mensverk som förstör mitt liv just idag.
Sen efter maten så spelade jag, mamma och Albin alfapet. Jag uppfann ett nytt ord bara
för att jag va sämst och hade världens sämsta bokstäver, alltså hade typ "L,L,L,L,E,E,E,N"
genom hela spelet, hur kul kändes det typ..

Så jag uppfann ordet "uvqyull" haha nivet en fårkull, typ samma fast med uvar!
Fick 90 poäng för det heheheh bäst. Ska nog skicka in det så det hamnar i svenskaordboken
också. Skitbraa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0