ät mitt bajs för du tycker om deee

Igår drog jag ju somsagt ut och va med Emma, sen kom resten men det va så
många så jag orkar inte skriva alla hihi. Vi drog till gårn och när vi typ
kom dit så åkte jag och hämta Jessica. Åkte runt lite sen till gårn och mötte upp dom andra.
Vi va inne på gårn i ca 3 minuter, och under dom 3 minuterna han två omogna idioter spotta
i våra moppehjälmar, hur moget låter inte det liksom? Man behöver inte tycka om alla, men
att spotta i någons hjälm är väl fan lite överdrivet ?! Dessutom är det riktigt äckligt.
Undra hur bra man tycker om sig själv om man måste spotta i andras hjälmar för att få status
bland sina vänner, kanske dags att byta kompiskrets boys? ;)
Jag och Jessica träffade även Jens och hans vänner igår, stog och snackade ett tag, vet inte
hur länge men ah, whatever... Sen drog vi hem och kolla på toy story! Fast vi såg bara en
tredjedel sen orka vi inte mer ahha (på första filmen alltså..)
Ska fortsätta nu sen till stallet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får veta vilka de var som spottade. Då blir det lekstugan!! Fråga Jessica vad det innebär. ;))

2011-09-03 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0