Exusemoi <-- HAHA ?!?!?

Bra franengelsvenska ?! :D haha bra.

Förlåt mig för att jag inte uppdaterat, har inte hunnit :(
Vi åkte ju till Stockholm direkt efter skolan igår och drog till
Grönalund för att se på Daniel-Adams Ray. Vi kom dit vid 4 och satte
oss framme vid scenen sen satt vi där till 6, då åt vi och sen ställde vi
oss upp och stog upp till klockan 8 när det började. Snacka om att jag
hade ont i benen efter det + 1 och en halv timmes hoppande!

Men det var helt klart värt det!!
Efter all väntan & längtan tog han min hand och fytusan vad kär jag blev! :D
den va så liten och gullig och varm och jag frös hur mycket som hellst men
aaahhhh :D Blev så himla glad faktiskt..
Sen är han ju så sjukt snygg också!

När jag kom hem slocknade jag direkt typ, orkade knappt tvätta bort
sminket eller prata med mamma & jag orkade verkligen inte sätta på datorn,
tänkte blogga i skolan men då funkade inte dom datorerna så därför har jag
inte uppdaterat!
FÖRLÅT som sagt..

Fredag idag och det är verkligen skönt! Fast känns typ som att det nyss va helg,
den här veckan har verkligen gått supersnabbt!
Ska nog lägga mig och sova en timme och drömma om ifall jag ska åka
till Södertälje och köpa godis eller om jag ska strunta i det.. haha fett värt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0