HEJ

Ja jag vet att jag skriver hur tråkiga uppdateringar som hellst men
är liksom inte på humör!

Har varje fall vart i skolan idag, förbättrat min tid på 60 meter sen 8:an
med 1 sekund typ, fett stolt!

Efter skolan gick jag hem, va med ebba som vänta på sin pappa, och sen
kom Viktor hit.
Vi kolla typ asroliga klipp på youtube, typ när folk söker till idol och sjunger som
sopor och ah ;)
Kolla på några asläskiga, ni vet när de kommer upp nått som skriker helt
ranodm. Haha skit kul, fast läskigt :(

Vi drog och hämta hans hockeytruck oss Emanuel & den va astung..
Haha stark jag är, FETT BIFF BROSHAN..
Åkte och lämna den sen fick ja skjuts hem, lat?
 nää

Ska lura ut min älskade vän Jessica nu!
Och plugga ikväll... måste ju göras liksom,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0