Hissar och Dissar!



- Folk som vågar säga vad dom tycker och tänker!
Att våga stå för vad man tycker även fast alla andra tycker annat är jävligt starkt!
Att våga vara sig själv och stå för det är inte något dåligt, det är därför jag hissar det.
För sånt klarar bara starka personer!

- Trevliga kommentarer!
För vem gillar inte att få höra något snällt?! Det är inte vanligt att en tjej säger till en
annan tjej som den inte säger att den är söt,snygg fin eller liknande. Istället slänger man
ur sig något taskigt för att man är avundsjuk!
Så speciellt tjejer men även killar!
GE SNÄLLA KOMMENTARER, det uppskattas!

- Min mamma!
För att min mamma är så jävla stark och jobbar på för att vi ska ha det bra! Jag älskar min mamma
och jag tycker att alla borde visa uppskattning till sina föräldrar! Jag är jätte dålig
på det, men endå...



- Barn som växer upp för fort!
BARN SKA VARA BARN!!!
När man är liten vill man vara större, och när man är stor vill man vara mindre.
Väx inte upp för fort, för ni kan aldrig gå tillbaks i tiden, men allt det ni vill
göra, kan ni göra senare i livet. Tänk efter och ta det lugnt. Gå inte för fort fram,
det finns alltid en risk att ni ångrar det!

- Folk som snackar skit!
Har ni så dåligt liv själva att ni mår bättre av att snacka om andra?
Isåfall är mitt tips att söka hjälp, jag lovar det finns kanske någon
som kan offra sig för att hjälpa er också, för övrigt skulle jag tänka såhär.
"när jag är med den här personen snackar h*n skit om andra, snackar h*n
om mig när h*n är med andra också?"
Feel sorry for u losers.

& ännu värre,

- Folk som lyssnar och tror på skitsnack!
Ja, som jag brukar säga, lyssnar du på skitsnack om mig och tror på det, säger det mer om dig än om
mig.
Har man inte mer vett i skallen än att tro på allt skit folk snackar om borde man kanske
gå till doktorn. Ta reda på hur det egentligen är istället för att tro på folk som snackar OM någon.
Nästa gång kanske det är du som är utsatt, hur vill du att folk ska reagera om det som sägs
om dig?
Tänk på det nästa gång du deltar i allt skitsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0