i do understand, i'm not stupid

Har inte uppdaterat idag, skola som vanligt...
Imorgon har vi inläsningsdag vilket är extremt skönt för att
jag har ungefär 6 grejer den här veckan, prov /inlämningsuppgifter.
Jag tycker personligen att det är alldeles för mycket att ha
på en vecka och jag har svårt att fixa allt.

Men det är bara vad jag tycker!
Har iallafall so prov att göra imorgon eftersom jag var
sjuk förra veckan när dom andra gjorde det.

Har också hittat värsta sköna skorna som jag ska införskaffa mig samt
en halsduk så jag slipper bli sjuk!
Sen lär väl pengarna va slut antar jag :(

Ska fan starta ett eget företag och tjäna pengar så jag blir rik,
måste ju ha ett bra startkapital eftersom jag ska bli president! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0