i'm in the car now, watching u kiss her

Asso jag känner att jag är dålig på att lägga upp nya bilder,
dålig på att skriva något ni intresserar er för. Och allmänt dålig på
att uppdatera! Haha, men vet ju inte vad ni vill läsa om.
Släng in en kommentar med något ni vill att jag skriver om
så kommer det upp ett inlägg om det, promise ;)

Var uppe på ip tidigare idag, mitt lilla lag hade ju match!
Vinst mot södertälje ff med 6-3. Riktigt skönt!
Så kul att se alla så glada, lite skador hit och dit men sånt får man
stå ut med om man vill vara bäst! hehe

Kommentarer
Postat av: nathaliedanko

sv; haha tack du !

jak er veldigt stolt !

2011-09-04 @ 18:29:45
URL: http://nathaliedanko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0