JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT!

För att jag inte har bloggat. Men har verkligen inte orkat sätta på datorn :(

Igår var jag i skolan som vanligt, hade inläsningsdag då man får jobba med
det man behöver eller vad man vill. Gjorde SOprov och skrev klart svenskan.
Efter skolan drog jag och J.H in till Södertälje där jag köpte en halsduk, en bh & trosor.
Sen drog jag till Pontus och så, åkte hem vid ungefär 7.

Idag är min klass i Stockholm och jag sitter här hemma 4ever alone för att jag
ska på ett möte. Har pluggat lite engelska, lite matte & sovit ut. Hehe...
Nu sitter jag här som en retard på bollen och tränar balansen, har inte ramlat någon
gång än!

Btw, att dom gör en blogg.se-app för iphone, men inte för android,hur tänker man då?!
det är fler tjejer som har android och fler killar som har iphone, och det är oftast tjejer
som bloggar.

Tänk om blogg.se...

Ska visa er mina små inköp senare också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0