J.H säger sitt.

Amanda, först och främst vill jag
tacka dig för att du finns här..
och att jag verkligen är sjukt glad att jag har dig!


Tjejen, du är en underbar människa och det hoppas jag att du är medveten om?
För mig är du så mycket mer än bara en vanlig tjej? Du är min bästavän,
du är min syster och du ställer alltid upp det vet jag..

Och jag hoppas du vet att jag är så sjukt jävla tacksam för allt du gjort,
även om jag kanske inte alltid visar det? Jag älskar dig Amanda nu och föralltid!

Jag kommer alltid finnas här för dig när det känns tungt, och det hoppas jag du vet?

Vännen, vi klarar allt tillsammans.. Ellerhur?


Jag älskar dig sjukt mycket, från din alldeles egen J.H..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0