klurar

Ja, funderar lite på vilka bilder som är värda att ta med om det blir
något med den där fotoutställningen. Har en väldansmassa bilder men inga
som är typ " ÅÅH WOOOOOW" eller ah ni fattar. Det ska ju vara värt något också!
;)
Fall det finns några snyggingar som läser min blogg och känner att dom skulle
kunna ställa upp som modeller på några bilder så får ni väldigt gärna höra av er!
Och meningen är inte att man ska se ansiktet utan jag har några ideér men det
tar vi om någon är intresserad!

Ska upp och kolla fotboll nu, tja småttingar!






den här är kanske värd att ha med, eller vad tycker ni?

och anledningen till varför mitt namn står över bilderna är för att folk tyvärr kopierar
mina bilder och säger att det är deras egna. Dålig stil och jag undrar hur värdelöst
dåliga dom som gör det måste vara på att ta kort och vara missnöjd med sitt utseende.
Tragiskt


Sen undrar jag också vad motivet på ett foto skulle vara för att ni skulle köpa
fotot?

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ställer gärna upp :)

kanske inte är en snygging ;)

men då kan jag också passa på att ta lite bilder ;)<3

2011-09-14 @ 20:53:31
URL: http://eemmahagfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0