make belive

Har bara legat och segat i sängen hela förmiddagen.
Kollade på "bridesmaides" den var faktiskt riktigt bra.

Har inte gjort så mycket mer faktiskt. Ska plocka undan lite handdukar, kläder
och annat som bara ligger och skräpar i mitt rum, sen fortsätta fixa mig.
Har hittills bara hunnit klä på mig! haha skit snabb tjej..

Kör på en vanlig lätt outfit idag!
Svarta leggings, vita shorts & en vit baströja. typ :)



Ska möta upp Jessica och Josefin vid 5, då drar vi och handlar resten av sakerna till
våran lilla girlnight! ;)
Tacos + annat mys & självklart film!
Det är ett obligatoriskt måste!

Som ni vet var jag ute och sprang med mamma igår, när vi hade sprungit ungefär halva
vägen började min fot göra asont men jag kämpade på! hehe tappert amanda, värsta krigareN.
Ska iallafall kolla upp det här, för jag får ju asont när jag springer, antingen i foten, knäet eller i
axeln. Inte så kul kanske ni förstår :)

Idag har jag allafall värsta träningsverken insida lår. Kan knappt lyfta benen :(

KRIGA PÅ MINA RIDDARE ♥

Kommentarer
Postat av: Mams

2011-09-10 @ 20:10:21
Postat av: Anonym

Kämpa på kämpa på så behöver jag inte ta med bogserlinan nästa gång =)

2011-09-10 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0