Mina 33 sanningar!

1. Jag hatar att ha saker i munnen, får kväljningar.

2. Jag hatar när man har bestämt något och så blir det inte som bestämt.

3. Jag hamnar allt för ofta i konfliker.

4. Jag tycker själv att jag ser bra ut.

5. När jag ser att folk jag bryr mig om mår dåligt mår jag också dåligt.

6. Jag blir lätt irreterad.

7. Mitt imunförsvar suger så jag blir ofta sjuk.

8. Jag har inte många vänner men dom jag har håller jag fast vid stenhårt.

9. Jag tycker att man är feg om man inte vågar säga något rakt ut.

10. Jag älskar att köpa trosor, det gör mig glad.

11. Jag vill ha barn tidigt så att mina barn ska få träffa min mormor.

12. Jag gillar att bestämma.

13. Jag hatar köttbullar.

14. Jag har kvar gosedjur i mitt rum som jag fick när jag va liten.

15. Jag vill färga om håret.

16. Jag suger på att hålla rent i mitt rum, stökar ner direkt när jag har städat.

17. Jag älskar Jessica.

18. Jag är inte blyg över huvudtaget.

19. Jag tycker om att sova.

20. Jag är otroligt nöjd över min kropp och jobbar på plattare mage.

21. Jag vill pierca naveln och har velat det sen jag var mindre.

22. Jag tycker det är snyggt med piercing i ögonbrynet på killar.

23. Jag är ofta dryg mot folk jag inte känner.

24. Jag är spegelkåt.

25. Istället för att snacka skit OM folk säger jag det till dom.

26. Ibland drömmer jag att jag är hocketproffs.

27. Den värsta mardrömmen jag har haft är alltid samma fast det går inte att förklara för det är bara mörkt och allt snurrar, sen ser jag massa saker fast bara jätte snabbt och det byter perspektiv hela tiden.

28. När jag blir rädd skriker jag "iiih".

29. Jag känner mig hedrad över att folk som ogillar mig tar sig tid att läsa min blogg,
that makes me special ;)

30. Jag gillar att lära känna nya människor.

31. Jag sover ALLTID naken även om jag sover med kompisar.

32. När jag blir stor ska jag ta över PLAYBOY.

33. Jag har så mycket trosor att jag får beslutsångest när jag ska välja vilka jag ska ha på mig.



ENJOY people...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, en fröjd att läsa. Stolt över dig tjejen ;))

2011-09-18 @ 18:34:24
Postat av: j.h

jag älskar dig

2011-09-18 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0