M.T

Martin Thunstam, här kommer din wunderbara text+ bild!
Enjoy ;)

 
Vi lärde känna varandra bra i 6an då vi började i samma klass.
På något konstigt sätt blev vi riktigt bra vänner i perioder. Jag kan med
handen på hjärtat säga att du har varit en av mina absolut bästa vänner, tro det eller ej!

Vi har inte heller umgåtts jätte mycket på fritiden, eller periodsvis. Tex sommaren då
jag och Alice var riktigt bra vänner och vi stog utanför din dörr och ringde på bara för
att kunna dansa till eran plingplong signal (som förövrigt inte plingplongar..)

Även fast vi inte spenderat så överdrivet mycket tid tillsammans, och även fast
vi haft våra fighter så har jag iallafall alltid känt att jag kan lita på dig för jag vet
att du är en äkta vän. För mig har du iallafall nästan alltid varit det! Finns självklart
vissa stunder jag skulle vilja slå dig på hakan för, tex alla gånger jag legat i en snöig
buske för att någon fick för sig att kasta ut någon. Tack...

Och för att inte tala om din "fjortisperiod" som vi alla gått igenom, det var kul att följa,
funderar fortfarande på om du verkligen har kommit ur den, eller om du fortfarande
har det i dig. Men svaret på det får man väl avgöra själv.

Martin, du är inte bra på att laga mat, vilket du så flitigt bevisat under HK-lektionerna,
men du är riktigt bra på att diska faktiskt!! Känns ju skönt att det är omvända roller
80-minuter i veckan då jag får känna mig som en riktig man och du får visa din kvinnliga sida.
Och du kan ju säga att det inte stämmer, men så är det tills du bevisat motsattsen och du
har ungefär 1 och en halv termin på dig att göra det, good luck! ;)

Nej, men hursomhellst, så vill jag säga att du är en riktigt bra vän som det är omöjligt att
inte skratta när man är med. Du sprider glädje och jag känner mig faktiskt smart när jag
är med dig. (och hur ofta får man känna den känslan liksom..)
& jag saknar faktiskt våran "bästavännerslashbrorochsyster" tid, eller vad man ska kalla det.

Här kommer dom efterlängtade bilderna som du så gärna ville att jag skulle
lägga upp! ;)














BRA MARTIN!

Kommentarer
Postat av: thunstam

HAHAHA fyfan va grymt!



om jag ska vara ärlig saknar jag också våran bror o syster stund, den var bra... riktigt bra!



och så du vet är jag grym på att laga mat, vill bara inte visa det för er....!



hahah fina bilder du hade också! men jag kan ärligt säga att jag kommit ur den perioden nu.. :D



haha!

2011-09-29 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0