när någon försöker få dig till botten, är det bara för att du är högre upp än den.

Kom precis in från en promenad med Jessica och wowen.
Gick i ca 50 minuter kanske.. Rätt skönt i det här dåliga vädret
USCHHHHH.. det är nu man blir så attans blek och grejer :(

funderar faktiskt på att bleka mitt hår lite till trots att det sliter så jävligt.
är trött på att allt ska vara som det alltid är. FÖRÄNDRING, var är du?!?!

Varför inte börja med håret..
Funderar också på att göra om i mitt rum igen, det är så tråkigt att ha såhär
det blir endå bara stökigt :(

Kanske gör mig besväret och byter tillbaka till mitt gamla läskiga hehe..
Stora fönster är inget jag gillar, speciellt inte på vintern när det är mörkt ute
men jag får se! måste tuffa till mig lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0