somliga ljus brinner aldrig ut

Inte gjort någonting i skolan idag, eller jo fast inget vettigt, typ..
Följde med Emma Saga & Annie till värsta hemligastället efter skolan!! ;$$
kul liv, nä
Ah, sen har jag lekt siamesisktvilling, fastknyten i en fot liksom, gick fan bra
fram tills alla fick för sig att fälla oss då började det göra ont :o
Även kollat runt lite på praoplatser, kanske blir på scania! Haha jag teknisk liksom...
Nej det går säkert bra om det blir där ;) Annars vill jag göra något annat coolt.
Ikväll vet jag inte vad som händer, har ingen aning helt enkellt. Ligger väl inne och
ruttnar som vanligt, inte för att jag har så mycket emot det men a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0