svar till min älskade J.H

Min älskade vän, jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig.
Jag undrar hur mitt liv skulle sett ut om jag inte lärt känna dig,
och jag undrar hur jag klarade av det innan jag visste vem du var

För mig är du inte bara Jessica Haaparanta, för mig är du en brud som
jag älskar hur mycket som hellst, du är min syster, min ängel, min bästavän.
Du finns alltid för mig när jag behöver dig, jag vet det. Jag finns alltid för dig
när du behöver det, du vet det. För mig är du världens bästa och jag kommer
aldrig lämna dig. Vissa tappar kontakten, andra bråkar. Vi har väl haft
våra tjaffs. Men aldrig så stora bråk att vi slutat prata med varandra, och
som vi båda vet är jag inte den som håller kvar folk jag bråkar med...

Men du är inte som dom andra, du är speciell min älskling.
Du är stark, vacker, otroligt barnslig och har riktigt dålig humor,
fast det gör ingenting. Jag älskar dig precis som du är töntig, cool,
omogen, mogen, upp och ner, ut och in. Spelar ingen som hellst roll, för
du är min!

Du J.H, du är min bästa vän


Kommentarer
Postat av: J.H

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Amanda!

Och det vet du !<33

2011-09-06 @ 20:04:06
Postat av: JOhanna

Underbara flickor <3

2011-09-06 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0