Why's that?

Förstår inte varför folk (inte alla men många) måste snacka skit om folk
och sprida rykten, mår ni bättre av det eller? Att folk sprider rykten och andra tror
på dom säger mer om dom än det säger om den som skiten handlar om . Fett pinsamt
för er om den personen ni snackat skit om blir askänd och omtyckt och sen står ni
där helt utfrysta pga lite skitsnack?
Hope so iaf.

Jag brukar inte bry mig om att folk snackar om mig, det är ju roligt att dom personerna
orkar lägga ner sin tid på att prata om mig med massa andra, visst ? :D
Samma sak när dom snackar skit, dom säger att dom inte bryr sig, men varför då snacka?

Jag har sagt upp vänskapen med mååånga och det är pga skitsnack & rykten. För vem fan vill
umgås med någon som hela tiden sitter och pratar om hur dåliga andra är? Ja men har man ett
så fruktansvärt roligt liv så det är det bästa man kommer på så måste ju personen man snackar
om ha ett skit intressant liv eftersom ni lägger ner så fruktansvärt mycket tid på det!

Folk som snackar skit om andra i din närhet, snackar skit om dig när du inte är där.

tänk på det nästa gång du sätter dig för att prata skit med någon,
nästa gång är det kanske din tur ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ALDRIG snacka skit?

2011-09-08 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0