Anyone can catch your eye, but it takes someone special to catch your heart

Alla hjärtans dag är här igen och ensam som jag är kommer jag förmodligen
ligga i sängen, trycka i mig choklad och gråta till en kärleksfilm hela kvällen!
Kan känna att jag ibland blir väldigt avundsjuk på er som har en partner, det
är så himla mysigt att ha någon att dela allt med. Det är en trygghet för mig.

jaja whatever, väntar fortfarande på alla presenter som jag förväntar mig att
jag får. Bad ju trots allt snällt...

Hoppas ni andra har en riktigt trevlig dag!
Fast någonstans i mig tycker jag det är lite fjantigt att ha en speciell kärleksdag,
är man kär ska man fan visa det oftare än så! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0