bam bam baaa

Okej, antar att ni hört talas om den extreeemt söta bhn "Bombshell", som är exakt
vad den låter som. En överdriven tygbit med hur mycket fyllning som hellst för att
små-tuttade personer ska kunna fejka stora boobies. Jag personligen hade hur roligt
som hellst när jag var och kollade runt på lite kläder med några vänner och upptäckte
denna bh.

Bara för att så tog jag en bombshell och en vanlig bh utan någon fyllning för att se hur
stor skillnad det verkligen blev, brukar oftast inte tro att det dom säger stämmer, men
daaaaaaamn vilket lyft haha! Såg bokstavligen ut som någon hade blåst upp två ballonger
under hakan på mig, dessutom var den riiktigt obekväm eftersom det är ca 5cm tjock...

Det var riktigt roligt att se hur det såg ut med en bombshell och utan en bombshell och jag
lider verkligen med er killar
. Kan verkligen förstå hur det känns när en tjej först har värsta
melonerna och sen när hon tar av den, bam, vart tog dom vägen?!

Och utöver att bombshell;bhn är obekväm, trycker upp pattarna och allt den kommer åt
för att fejka större tuttar, så är den riktigt osexig... Använder man rätt storlek ser det ut som
att tuttarna ska ploppa ut, använder man en förliten syns hela paketet, och använder man en
som är förstor täcker den heeeeela tutten!
Det kanske är tur om man tänker efter, hade ju blivit jobbigt för dom som använder den annars.
Tutt-lögnen är avslöjad!! :D

Men det som är absolut roligast är när någon som använder bombshell har genomskinlig tröja
över. Aldrig sett något så roligt klädmässigt sätt.. I och med att den är så tjock ser man direkt
att det är en bombshell, eller ja, vi som vet hur den äkta varan ska se ut ser det. Den är rund
iprincip. ;)





Med en vanlig push-up bh  och med en bombshell..
Bilden är lånad ifrån google!


Min personliga åsikt är dock att tjejer inte ska ha bh! Eller ja, har man hängpattar kan det väl
vara okej.. Men nej, jag försöker att använda bh så lite som möjligt, under en tjocktröja tillexempel,
varför ska man ha bh då? Bara obekvämt och syns endå inte..

Sen har ni väl hört att om man använder bh för mycket får man hängpattar mycket snabbare,
inget jag vill ha men ni bombshellare därute : skicka gärna en bild på era titts om 10 år så
kan vi se vems tuttar som hänger mest!

BIG LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina King

Vaa. jag tycker det är obekvämt att inte ha bh :P Fast det kanske bara är en vanesak..

2012-02-08 @ 11:35:47
URL: http://evelinaking.wordpess.com
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

Jag tycker att det är obekvämt att inte ha bh på sig, känns naket på något sätt ;)



sv: åh tack så mycket! :)

2012-02-08 @ 18:34:04
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/
Postat av: Sofi

Kan ju bero på hur stora tuttar man har också. Det är inte så bekvämt om man har större tuttar som guppar upp och ner om man går lite snabbare.

2012-11-26 @ 15:56:41
URL: http://flummigast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0