Deliting all your texts before letting someone borrow your phone...

Hemma från doktoorn och jag blir medicinbunden i 10 dagar hehe!
Ska fixa mat och smussla med lite sånt.

Har ju en liten brutta som fyller 11(FATTAR NI, 11?! Dags att börja förbereda sig inför den
tiden då jag ska springa och jaga henne på stan, på kvällarna och kasta ut killar med huvudet före.
Kan inte förstå det, hon är ju liten.. :()
 här så ikväll ska vi äta och kolla på film hela familjen,
riktigt mysigt faktiskt.
Grattis allra käraste syster, jag älskar dig!








HAR DESSUTOM EN FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET DISS PÅ G, SÅ HÅLL UTKIK UNDER KVÄLLEN!


Kommentarer
Postat av: Jessica H

Grattis till lill tjejen!



Jag hjälper dig att hålla koll ;) <3

2012-02-07 @ 18:51:18
Postat av: Emilia

sv,ja håller absolut med. :)

2012-02-07 @ 19:54:56
URL: http://ebvh.blogg.se/
Postat av: alvus

ja älskar dej, min allra käraste syster ♥

2012-02-08 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0