Idétorka, vad vill ni läsa om?!

Jag vet att jag uppdaterar sällan och att det jag skriver inte är så värst intressant,
MEN nu är det faktiskt såhär att jag inte vet vad jag ska skriva om. Det händer
alldeles för mycket saker i mitt liv just nu och det är inget jag väljer om att skriva ut
här, inte allt iallafall.
Känner faktiskt inte att folk som aldrig träffat mig behöver veta allt, och det behöver kanske
inte ni som känner mig heller men jag är som ni som känner mig förmodligen vet, inte speciellt
diskret och tyst av mig.

VAD vill ni läsa om?!
VAD vill ni veta?!

Och tänk inte ens tanken på att läsa det här inlägget utan att slänga in en kommentar, tar
ca 30 sekunder beroende på hur snabbt man skriver så..
Finns liksom en risk för att jag börjar skriva om allt knas jag går och tänker på dagligen,
drömmer om och upplever, och då kommer det förmodligen verka som om jag hör hemma
på ett psykhem.




Ska sätta mig och göra klart/fördjupa mig i lite skolarbeten snart, tycker det är skönt att
veta vad jag jobbar med och så utan att behöva kolla i en bok haha. Blir så jobbigt sen
på proven om man inte har en aning om vad det är man jobbat med för att man bara skrivit
av någon..
Finns ju några sånna liksom ;)

Dessutom har jag inget emot att sitta med det på fritiden eftersom jag tycker att det vi
jobbar med nu är intressant!


Kommentarer
Postat av: ALICE

Haha skriv det du skrev att du inte skulle skriva ;) allt konstigt du tänker på osv, det är det som är kul ;)

2012-02-13 @ 18:07:25
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0