If the people in movies would have listened to me, they would still be alive

Torsdag idag, det innebär sovmorgon för min del! Vilket jag kan behöva just nu..
Känner mig faktiskt riktigt sliten just nu,
dock kan det bero på allt möjligt så det är inget att hänga läpp över.
Finns vissa speciella som får en må bra för stunden så whatever,
livet är så himla mycket mer och det är knappast så att världen går under pga dethär.

Har varit rätt mycket plugg den här veckan, eller ja för min del iaf.
NO-inlämning, SO-inlämning för VG och en annan för MVG, engelska läxa i form av text,
och lite andra småsaker. Gjorde klart allt igår kväll, tror jag...

NOinlämningsuppgiften √
VGinlämningsuppgiften i SO √
Engelskatexten √
MVG i SO:n √
eller ja, det märker vi väl förr eller senare.
Jag vet iallafall det man ska veta även om jag inte visar det i en text.
Det var ju den muntliga delen som var det viktiga från början men ah..


Hoppas ni får en trevlig dag!



Såhär motiverad var jag igår kväll när jag påbörjade MVGuppgiften i SOn.
 Alla har vi våra arga stunder, antar att detta var en av mina..
MEN TA DET LUGNT JAG TÄNKER INTE SKJUTA NÅGON än.


Kommentarer
Postat av: ALICE

Vet inte om det bara är för mig men jag ser inte hela dina inlägg, alltså texten går för långt ut så den försvinner.. har google chrome vet inte om det är de ! :)

2012-02-02 @ 16:43:47
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0