insåg precis hur fet jag kommer bli...

Av att sitta hemma hela veckan.. Kommer laga mat eller baka hela tiden har
jag en känsla av. Får väl lägga i något jag inte tål så kanske jag håller mig
undan, men bara kanske ;)
Idag har jag iallafall lovat min familj att baka semlor eftersom det är fettisdagen.
Håller även på att sätta ihop en trerätters-middag tills på fredag,
"Välkommen till Amandas nya matblogg"

Höll föressten på att skita ner mig själv nyss, tror att det var snö som rasade
från taket, eller så var det någon som vill ge mig en hjärtattack. Får hoppas på
snön, måste gå och kolla det och sen bajsa för annars finns en risk att soffan får
en brun fläck i sig och jag har ingen större lust att tvätta soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0