kort skoldag, inget att klaga över

Slutade 1 idag vilket jag inte alls har något emot.. Hade teori i HK och slutade
efter det, så nu sitter jag, tro det eller ej, framför tvn! Något ni aldrig hört ifrån
mig förut antar jag.. ;)

Har för en gångs skull fått en hel del gjort på de få lektionerna vi hade. Blev helt
färdigt med alla instuderingsfrågor till Biologiprovet på fredag, G, VG och MVG,
dessutom har jag rätt bra koll på allt också hehe!
Fick tillbaka en oförberedd diagnos i franska också, det var inte betygsatt men
jag hade ett halvt fel då jag glömt en bokstav i ett ord. NÖJD!



Hur har eran dag varit? Hänt något speciellt eller har det vart samma sak som vanligt? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0