Never mistake my silence for weakness. No one plans a murder out loud


SÖT GRIS..

Har inte uppdaterat idag, jag veeeet det...
Vaknade runt 13.00 och låg framför tvn någon timme för att glo film. Var kanske inte världens bästa film
men rolig var den, en typisk morgonhumor film. Minns dock inte vad den heter men whatever!

Följde med mamma och Alva för att handla mat och saker åt Alvas kaniner, när vi kom tillbaka hem
städade jag faktiskt badrummet. Det tog några timmar vill jag lova, och då hann jag inte ens klart.
Äsch vafaaan, det är ju lördag!

Sen har jag, händig som jag är, kämpat mig upp på taket i snökaoset, fixat parabolen, och kämpat mig
ner ifrån taket utan att ramla med huvudet före och dö, för att fixa tvn som inte funkade. Känner att jag
är rätt snäll som gör sånt! :o
Fick offra en arm men vad ställer man inte upp på för familjen ;)

Nu ska jag mysa med familjen och sen gå och lägga mig tidigt, är super trött faktiskt.
GODNATT OCH TREVLIG KVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0