People say everything happens for a reason. So when I punch you in the face, remember I have a reason

Sitter framför tvn och tar det bara lugnt, kollar lite skidor haha! Väntar på reprisen av gladiatorerna som jag
missade igår då jag var på tjejmiddag hemma hos Emma! Jättemysigt att umgås sådär med brudarna, har ju
aldrig riktigt tyckt om min klass sådär värst mycket men jag känner verkligen att vi kommer varandra närmre
när vi umgås så som vi gör nu! :D

Ska bara sega idag, förmodligen. Måste tagga inför skolan imorgon, eller nja egentligen inte men det är endå
skönt att bara sitta och inte göra någonting speciellt.
Det är föresten nationella prov på tisdag och torsdag för min del, kan inte påstå att jag är nervös för jag vet
att det kommer gå bra. Men lite pirrig kanske man blir när det väl är dags, det märker vi.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0