Snigelseg tisdag

Är helt slut haha! Nationella i morse var visst jobbigare än jag trott. Eller provet i sig var
inte så farligt men jag kan verkligen inte komma på senaste gången jag koncentrerat mig
så som jag var tvungen att göra imorse, sen i 80 minuter dessutom..

Har några små minnesluckor ifrån resten av dagen som jag iprincip sovit bort, skönt det med.
Ska ta en tur till läkaren också och förmodligen är han liiite mer utbildad en den första och kan
ge mig svar! Hatar att inte veta.

Uppdaterar när jag kommer hem efteråt, om jag har något intressant att skriva om dvs.



ååååh juste, jag MÅSTE erkänna att vals är min grej. Ska boka in en timmes vals varje dag.
BRA HÅLLNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0