Sometimes you have to forget how you feel, and remember what you deserve



Kan börja med att berätta att jag är helt jääkla slut i huvudet..!
Bara för att jag är helt hundraprocentigt säker på att alla som läser detta antecknar
och sätter upp en post-it lapp på väggen bredvid sängen.

Just så ligger det kanske inte riktigt till men slut är jag!
Har varit riktigt kallt i skolan trots att jag haft en tjock stickad tröja + en tröja under det,
förstår faktiskt inte hur folk kan gå runt i tshirts, linnen osv.
 Jag hade dött av kyla och låtit min klass dissikera mina organ, mums.
Nej men har haft huvudverk den större delen av skoldagen och endå skrivit klart en VGuppsats,
styckan en kyckling och ja, det var väl den slitsamma delen i skolan.

När jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn för att skriva färdigt konstruktionsrapporten i NO,
och jag blev klar med den nu.
Har alltså suttit med den i ungefär 2 och en halv timma..
Det måste vara nytt personbästa.

Tänkte göra en skrivuppgift i engelska vi fått i läxa,
och om jag hinner och framförallt orkar skriva MVG i SO.
Den ska dock vara klar imorgon egentligen men vi får väl se hur långt jag hinner.
Hoppas ni har en sköön eftermiddag/ kväll i snökaoset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0