bara massa verk hela tiden



Ja ni, idag är jag helt sjukt sliten. Jag kände ju för att vara en äkta svenne & se JVM-finalen
mellan Sverige och Ryssland! Matchen började väl vid 2 och slutade runt 5 och då slocknade
jag direkt.
Haha jag hade några idioter till vänner som ringde mig så fort jag somna under matchen för
att jag inte skulle missa något, kärlek(hat) till er.. Nej men visst var det en bra match. Inga
mål förns i förlängningen då djurgårdsturken satte den!
Och inte ett enda slagsmål blev det :(

Aja, bra jobbat Sverige, trots att jag tycker lite synd om ryssarna :( Har fått kommentarer om
att jag kanske är smygryss osv eftersom jag tycker synd om dom. Men det hoppas jag att jag
inte är för isåfall skulle det komma som en chock!

Nu är jag varjefall riktigt trött. That sucks.
Snart kommer en liten del av släkten för att fika och sedan ska jag upp till Isabelle, (måste fan
börja ladda redan nu för att orka gå dom 50 metrarna..)
Så ska vi fixa oss tillsammans inför
Alice tjejmiddag!

Har btw värsta mensverken fast det är inget ovanligt för mig. Får alltid asmycket mensverk
och det suuger verkligen. Ibland kan jag knappt  röra mig ur sängen och idag känns det som en
sån dag. Aja får väl sno lite morfin på sjukan ;)

Kommentarer
Postat av: ALICE

sv; förlåt mig. jag är ingen riktig svenne...



men om det du skrev, p-piller ska ju göra mensvärken mycket lindrigare, jag har aldrig mensvärk sedan jag började , men det äter väl du redan?

2012-01-06 @ 14:36:02
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0