du skrattar åt mig för att jag är annorlunda, jag skrattar åt dig för att du är precis som alla andra.



Precis kommit hem ifrån Södertälje, jag och Isabelle tog en liten runda efter dom två öppnahusen
i Stockholm. Jag gillade faktiskt båda skolorna men det ena tilltalade mig lite mer! Är fortfarande
klyven för gymnasievalet men jag orkar faktiskt inte stressa för det. Jag söker det jag är intresserad
av och ångrar jag mig kan jag bara ändra det i maj. Inget att stressa upp sig över. Man binder
sig ju trots inte till något gymnasium nu i Februari...

Har dock jääääävligt ont i nacken, axlarna och rumpan... Dumma häst är allt jag har att säga,
eller dumma sadeln kanske. Nu ska jag och lillasyster laga mat och ikväll är det gladiatorerna!
Har längtat sen förra fredagen hehe, hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0