dumma dator..

Av någon konstig anledning så vill inte internetet på min
dator fungera. Det trådlösa funkar på telefonen, men inte på min
dator.. Hur konstigt som hellst, har varit så sen igår :(
Om någon datakunnig läser detta är ni varmt välkomna att hjälpa till..

Har haft gofika och snack med Isabelle efter skolan, men hon drog nyss så jag ska
vila lite innan träningen. Har egentligen ingen lust att gå, ont i magen och nacken
men aja vad gör man inte liksom...

Imorgon har vi någon sorts friluffsdag i skolan, jag ska rida haha! Bra fantasi..
Nej men jag orkar inte och tyckte inte att det fanns så mycket intressanta saker
att göra så.. Slutar halv 12 också!

Haree göött


Ligger btw i någon asskum ställning så min rygg lever typ inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0