Fredag den trettonde

Och jag har klarat mig hela dagen utan större skador!

Köpt godis med Jessica & Emma inför tjejkvällen imorgon.
taggat till och så har Emma fixat massa musik osv! :D
Synd bara att vissa vill förstöra, fattar faktiskt inte varför, vi har faktiskt inte
gjort er något. Men tack anyway.
Åker antingen dit med bussen eller får skjuts av någon, förhoppningsvis :D

Jag börjar dock känna mig sjuk, hostar som en galning  & svider på läpparna
vilket inte bådar gott. Svider alltid på läpparna när jag är nära att bli sjuk haha!
Lovar att sånt bara händer mig...

Kollar på film med min lillebror just nu & ska fortsätta med det ett tag, sedan sova
och OJ vad efterlängtat det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0