fridaay and what the fuck is goooing on?!

ligger framför tvn precis som jag gjort sen jag kom hem från
skolan. Var förbi och fick lite tips osv om mitt hår. Vill ju somsagt
bli blond igen..

Och gör inte samma misstag som jag, jag trodde att om det stod
"hårtoning" på förpackningen så går det ut efter x antal tvättar, precis
som det står att det ska göra. Men OM det är två olika saker du blandar ihop
för att få "färgen" så är det FÄRG!!!!!!!!!

Pissed of på tillverkarna men aja, nu är det som det är och det
går att göra något åt det, även fast det tar tid!

Ikväll åker jag kanske in till Södertälje och är med Emmy, vi får se hur
det blir med det men det var ett tag sen så skulle vara mysigt. 

 
arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0