GRATTIS EMMA

Grattis Emma och förlåt för att din fina video inte kommit än,
men jag lovar att den kommer! Den är på G, men Fanny och Jessica,
jaadu. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Dom håller mig fånge här,
utan vatten och bröd.. Det enda jag får ha är en dator för att kunna skriva
detta avskedsbrev till dig. (trots att vi ses igen..)

Det är med mycket tugnt hjärta jag avslutar detta brev med en liten hälsning
ifrån Tony (mitt finger). Som hälsar .. : REDRUM.. SITTARG AMME.
Du känner ju han så väl, så jag tyckte att det var på tiden att du får se honom,
men skratta inte, han har blivit behandlad illa av dessa flickor. Dom må vara söta
och små, men innerstinne vilar ett mörker så tjockt att det ryker ur öronen..

Farväl tills imorgon



Flugan är på också för din skull!

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi vad fina ni är!

du är grym tjejen! :D <3

2012-01-21 @ 20:05:38
URL: http://eemmahagfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0