gymnasiefunderingar

Var ju somsagt med Amanda på några öppethus i Nyköping idag.
Verkade vara trevliga skolor osv men inget för mig, är dock glad
för Amandas skull då hon bestämde sig! Love at first sight...

Nej men jag har verkligen brainfreeze så fort det handlar om gymnasiet,
har iallafall tagit tag i detta och jag var ju inne på att gå el ett tag, får
se hur det blir med det. Jag vill jobba med något som är betydelsefullt, något
som påverkar andra människors val osv. Skulle lätt kunna föreläsa och ja! Prata
inför folk har ju aldrig varit min svaga sida om man säger så.

Har iaf några "ideér" så ska kolla upp lite öppethus tider osv, får prata med SYVen
imorgon helt enkellt.

Nu: SOVA

hörs kanske imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0