i want u

okej, lite snabbt tänkte jag berätta vad jag har sysslat med i Järvsö &vad som
händer de närmaste dagarna.

Jag och mamma åkte till Järvsö i måndags, vi sov hos Viktor och hans familj
som är barndomsvänner. Kom och våldgästade dom lite! ;)
Hyrde skidor och lite sånt direkt när vi kom dit.

Dagen efter stack jag och Viktor ut i backen direkt när dom öppna och
sen åkte vi hela dagen. På kvällen gick vi en promenad ner till byn. Fick
en liten guidad visning av en av ägarna till Alpbyn & ett café uppe i backen!

Idag så åkte vi skidor på förmiddagen och sedan var jag tvungen att vila ett tag
hehe. Har så sjukt ont i benen! :o Satte oss i bilen och åkte hem.

Ipriincip det har hänt i Järvsö!

Det som kommer hända nu dom kommande dagarna är väl:

Imorgon ska jag, Isabelle & Jessica fixa lite saker, efter det åker jag och
Jessica med Järna fritidsgård till Stockholm för att  spela lazerdoome! Tipptopp

vi åkte ju dit förut, med massa folk och det var sjuuuukt kul :D
Ser framemot det. ;)

På fredag är jag och resten av brudarna i klassen bjudna på en tjejkväll aka tjejmiddag
hos Alice. Kommer också bli riktigt mysigt! Har kanske inte jättebra relation med alla tjejerna
så nu kanske det går att fördjupa sig lite i den! :D

Nu ska jag se film med the familla, eller sova. det mräker vi!


hahahah undrar vad som hänt..

Kommentarer
Postat av: Hanna

söt tjej.

2012-01-07 @ 23:03:43
URL: http://jjacobsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0