Järvsöö!








Woopwooop nu sticker jag iväg till Järvsö!
liten minisemester nu i slutet av jullovet + lite övning innan jag åker till fjällen med
familjen min! Jag är ju iofs redan världsbäst på att åka skidor osv men jaa, jag låssas
att jag suger för att inte göra er andra avundsjuka :(

Alice och ni andra tjejerna i min klass!
Don't worry.. jag är hemma till våran myysgrej :D

& därför Alice, undrar jag om det är lugnt att du får (nu får du två alternativ att välja mellan)
-En snölykta som jag gjort själv!
eller
- En topp av en gran med snö på!



Kommentarer
Postat av: ALICE

Du gör detta omöjligt för mig, hur ska jag kunna välja mellan två så pass festliga alternativ? Men eftersom jag redan ett snölyktor i mitt liv så väljer jag alternativ 2: en topp av en gran med snö på. Tack.

2012-01-02 @ 00:41:22
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0