sista lediga dagen, oj

Jag vaknade väl nyss, känns förjävligt att ha sovit bort halva dagen men jag
orkade inte gå upp när jag vaknade första gången. Jag tycker faktiskt att
det ska bli rätt skönt att gå till skolan imorgon, eller kanske inte så tidigt men
att komma dit och komma igång igen, träffa alla kompisar, och ja u name it.

Idag ska jag iallafall ta det lugnt, kolla på en film med danskttal (ahahha amanda?!?!?!)
och vid 7 ska jag och några brudar på step up. Work it ah ah woork it!
Nu äre dags att komma iform ;) Beach -12 kör vi på!


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHa på danska!

du går verkligen upp i det där , hahaha sötnos :*

2012-01-09 @ 15:29:41
URL: http://jjacobsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0