Till er danskar! ;)

hej dejlige unger,

med tanke på at hanna er et danskt svin osv og har en masse dejlige venner i danmark som læser min blog, så ville jeg være klog og lave et indlæg på dansk. ved ikke helt hvordan det kommer til at gå fordi jeg i princip ikke kan et skide ord på dansk! haha.. eh. hanna må hjælpe mig med stavningen, ellers må i gerne kommentere hvad der er galt og hvordan det skal stå egentlig :D

måske kommer der noget sådan et her indlæg på dansk engang imellen, men jeg har travlt og kan ikke nå at forberede det.. har riktig meget hele tiden, men jeg kan prøve ihvertflad! husk nu og spørge om ting og sager under indlægget "frågestund"

kærlighed til jer


Kommentarer
Postat av: Fanny Igergård

Haha Amanda ;)

2012-01-08 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0