Svaren från frågestunden!

När låg du senast? o hur va det? o med vem va det?
Jag låg i sängen i morse helt ensam, det var hur skönt som hellst, ville verkligen inte gå upp och fixa inför skolan men jag blev tyvärr tvungen.

- (första som kom upp i huvet)vad fick dig att komma till rutt-gnesta på nyår? o.o men dock träffa lilla mig c:
Jag hade egentligen inte planerat det men när Jessica blev sjuk fick jag frågan att hänga med till Gnesta och Mölnbo och jag ville ju inte ligga hemma så..
Jaa lillen det var skit kul! :D

- har du syskon?
Ja jag har syskon, en lillasyster, en lillebror och tre storebröder :)

- vad är du för typ av person egentligen? förutom att vara adopterad från kina dvs.
Jadu, jag vet egentligen inte hur jag ska beskriva mig, tänk om det jag tycker inte alls stämmer överens med vad andra tycker?! Men jag är glad, kan låta dryg men jag är oftast inte det, tänker bara inte på hur jag låter när jag pratar. Jag ställer upp för mina vänner och har dålig humor, har oftast kul vad jag än gör!

- vad har du för framtidsplaner? :D
Oj, jag har väl inte så många, jag ska söka in på ett gymnasium, gå den utbildningen, jobba & skaffa familj, kanske plugga vidare. Jag vet faktiskt inte..

- vad gillar du att göra? asså fritiden, duvet..
Vara med mina vänner, vara i stallet & just nu går jag på stepup och coreträning! ;)

- har du nånting (hemligt kan ma inte säga) men nånting som är speciellt med dig? , du vet vad jag menar..
osv osv :D
Haha jag är riktigt random! Ibland kanske lite för random men det är typ så jag är. Sen är jag riktigt tråkig ibland! Om jag är med någon lägger jag mig oftast och sover haha. Sen har jag en
barntandborste för dom som är mellan 4 och 9 år bara för att min mun är så liten! :D

Tycker du att den här är en dum fråga?? ;)
Jo, lite dum är den nog :D

är du lespisk? :)
Självklart, alla lesbiska brukar ha pojkvän.. eller? Nej jag är inte lesbisk, jag är bisexuell och det är inte samma sak :)

Vad tycker du om julian
Vilken fråga. Jag känner inte Julian så kan egentligen inte svara på frågan men jag gör väl det iaf, så gott jag kan ;)
Av den uppfattningen jag fått är han en skön grabb med bra stil, snygg osv! Synd bara att göteborg ligger så långt bort.. ;)

1.hur tycker du det känns att vi snart ska börja gymnasiet, med att lämna klassen och skolan och allt, kommer du sakna något? :)
Jag tycker att det ska bli skönt! Självklart kommer man sakna vissa stunder och vissa personer, men dom man kommer sakna kommer man umgås med på fritiden, det är ju inte så att vi ska dö :)

2.vilka egenskaper hos någon tycker du är viktiga? :)
Snäll, men inte alltför snäll, vara ärlig och stå upp för sig själv, ha en trygghet i sig själv

3.vem/vilka ser du upp till? :)
Jag vet inte riktigt, haha! Min mormor skulle jag nog säga då. :)

4.vad är det bästa du vet? :)
Att ha roligt! Uppleva saker och skapa minnen!

5.vad är det värsta du vet? :)
Idioter och äcklig mat

6.vad tycker du om mig? (hihi) ;)
Jaadu Emma, du är ju lite smått efterbliven och sådär, men jag kan låtsas att jag tycker om dig :D nej men du är skitbra tjejen! Tycker verkligen det är härligt att vi hamnat i samma klass oh allt!

7.om du fick välja ett land att besöka, vilket skulle det bli? :)
Hm, förmodligen något varmt land haha! Sola och bada i pinacolada.. Nej men jag skulle vilja besöka många länder :o kanske något tufft land som inte är så vanligt att man åker till..

8. om du fick 10000000000000 kr om du bodde med den absolut värsta personen du visste hela livet, skulle du göra det? ;)

Ja det skulle jag solklart göra. Ingen tvekan..

Hur gammal är du? :)
15, fyller 16 i April :)

Vad har du gjort i Liljeholmen?
Jag har gjort lite hemligheter :)

Varför träffade du inte mig?
För att jag itne känner dig

vad tycker du om mig?
Du är helt underbar! Samma humor, galen och en riktigt bra vän. Vet inte vad jag mer ska säga! besta

hur va ditt nyår?
Det var skitkul, hade riktigt trevligt! :D

snyggaste killarna i tälje? (3 st)
oj haha, ingen får bli sur nu!!!!!!!!!
-Tony
-Ante
-Jonas

snyggaste tjejerna i tälje? (3 st)
iih, jag känner typ inga brudar i södertälje?!
-Jennifer
-Rebecka
-& du hihiih!

din närmaste vän?
-Jessica Haaparanta

den du oftast kan vända dig till?
jag vänder mig oftast till Jessia, men jag vet att det finns fler jag kan vända mig till!

när får jag festa med dig igen?!?!?! :*
tid& plats gumman!! :D

När kommer argvideo2?
Jag jobbar på det, har inte riktigt snackat med min manager om det..

Tycker du att jag sjunger fint? :D
oerhört fint!

Vad önskar du dig mest i hela världen?
En bra framtid och en bra partner!

Vilken är din favoritdag?
ehehhe, jadu.. Jag har nog ingen, kanske min födelsedag? :$

Favoritfilmer?
SMURFARNA ! :D

Hur skulle du beskriva dig själv för någon som inte känner dig?
jag skulle låta personen känna mig & sen får den avgöra det själv :)

Hur skulle du beskriva mig för någon som inte känner mig?
otroligt fin sångröst, bra dansare, smart & söt! :)

Vad tycker du mest om med våran klass?
Att det är så bra sammanhållning, som en extra familj hihi! Bra laganda ;)

Vad tycker du minst om med våran klass?
Att det är så fruktansvärt snackigt på lektionerna :)

Hur ser du dig själv i framtiden, om typ tio-femton år?
Haha jag vet inte, har ju alltid drömt om att ta över playboy så vi får väl se ;)

Ellerhur är jag bäst ? :)
Klart du är Annie!

How you doing? ;D
i'm fine, thank you for asking. (HAHAHA ALICE!! )

Vilket är ditt favvogosedjur? ( bild tack! ) :D
Haha det är min panter som jag haft sen jag var minimal! Han heter Misse och är lite blyg därför han gömmer sig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0