äntligen hemma!

Nästan precis kommit innanför dörren nu och jag är rätt så trött efter att ha setat i
bilen iprincip hela dagen haha! Tror fan jag har sovit den största delen av tiden och
endå är jag trött, galet...

Har iallafall haft en bra vecka uppe bland fjällen. Jag tycker inte att det är sådär jättekul
att åka skidor så jag har mest bara varit i stugan och gått små promenader, ätit godis och ja.
Allt som man gör när man inte åker skidor... ;)
Hittade ingen dator däruppe och av någon konstig anledning så har det inte gått att blogga
ifrån telefonen, har dock varit rätt skönt med en ofrivillig bloggpaus haha!!

Imorgon är det skola eftersom sportlovet 2012 är över, mitt sista sportlov i grundskolan.
HUR SKÖNT SOM HELLST! Kan verkligen inte annat än längta efter att få börja gymnasiet,
fast sen har jag ju ångest vissa stunder över valet men det ingår hoppas jag. ;)



HAHA JAG ÄR GUL!!!!!!!! VARFÖR I HELVETTE ÄR JAG GUL FÖR :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0