Dagens tips!

Okej people, get ready! Här har ni dagens tips!

Alla vet ju hur gott det är med popcorn (ploppcorn enligt mig) men det som är mindre roligt
är dagen efter när det ska ut! Kan garrantera att jag ALDRIG förr har haft så löst bajs som
jag hade när jag och Julia i min klass fick för oss att köpa en stoooor popcorn+ en stoooor chips+
varsin stooooor
dricka när vi var på bio..

Vi åt nästan upp allt och fyfaan vad det rann dagen efter. Igår var första dagen efter det som
jag åt ploppcorn och än har jag inte skitit så får väl se hur löst det är idag...

Dagens tips alltså; ät inte popcorn om ni ogillar lösbajs, eller ska iväg på något viktigt dagen
efter, tex skriva ett nationellt prov där man inte får lämna klassrummet under hela provtiden!




Kommentarer
Postat av: alexina

Fin blogg :) spana in våran www.alexinas.blogg.se ! Vi skriver om kändisar, bilder, shopping, vår vardag och massa andra roliga bilder! :)

2012-03-17 @ 16:22:36
URL: http://alexinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0