Nej nu jävlar...

Är det såhär att jag har börjat banta! Känner att jag från och med igår har blivit
en mycket nyttigare människa, har tillochmed planerat min middag ikväll!

Här är då gårdagens middag



Och här är min middag ikväll!





Det roliga är ju att jag trots min extremt nyttiga kost inte går upp i vikt haha! Vet att det är många som
säger att det skulle vara huuuuur skönt som hellst att kunna äta massa och endå inte gå upp något men
då kan jag berätta att riktigt så roligt är det inte.
För mig är det svårare att gå upp i vikt än det är att gå ner och jag är så jävla nöjd med min kropp som
den är så jag vill inte bli en jävla skinny bitch!
Skulle vara så himla jobbigt att flyga iväg så fort det blåste ute så...


Kommentarer
Postat av: emmahagfeldt

Känns bra att jag inte var den enda med sån kost den här helgen!



HIGHFIVE PÅ DEN! :D <3

2012-03-17 @ 18:48:16
URL: http://eemmahagfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0